Müasir iş dünyasında müəssisələr üçün ən dəyərli tərəf müştərilərdir. Müəssisələrin də əsas məqsədi və ən vacib missiyası müştərilərin istək və ehtiyaclarını təmin etmək, onların şirkətə sadiqliyi üçün ən yaxşı şəraiti yaratmaqdan ibarət olmalıdır. Xüsusilə müxtəlif çeşidli məhsullar və xidmətlər təklif edən şirkətlər müştərilərin davamlı xidmətalma mühitini formalaşdıraraq çətinlikləri aradan qaldırmaq üçün peşəkar həllərdən istifadə etməyi vərdiş halına gətirməyə çalışırlar. Müştərilər isə istəklərində daha inkişaf etmiş və məlumatlı olurlar, həmçinin daha çox seçim istəyir, bir istehlakçı olaraq öz güclərini anlayırlar. Onlar qiymətləri, keyfiyyəti, xidməti və korporativ mədəniyyəti müqayisə etmək üçün KİV-dən istifadə edirlər. Keyfiyyətli xidmət müştəri loyallığını təmin edir. Şirkətinizin keyfiyyətli xidmət göstərmək bacarığı isə ixtisaslı işçilərin mövcudluğundan çox asılıdır. Bacarıqlı və yaxşı təlim keçmiş əməkdaşlar mükəmməl iş nümayiş etdirmək və iş qurmaq üçün digər amillərdən üç qat daha vacibdir.
Müştəri məmnuniyyətinin idarə olunması
Təlimdən nə əldə edəcəksiniz?
- Müştəri tiplərinin öyrənilməsi və onlarla davranış metodları
- Müştərilərin ehtiyaclarını anlamaq və idarə etmək
- Müştərinin sadiq olması üçün şirkətinizin imkanları
- Müştəri etirazları ilə işləmək qaydası
- Müştərilərlə təsirli ünsiyyətin qızıl qaydaları
- Müştəri yönümlülük yanaşmasının faydaları
- Çətin vəziyyətlərdə davranış qaydaları
- Müştəri məmnuniyyəti və şirkətin yüksəlişi arasında bağlılığın dərk edilməsi

Təlim kimlər üçündür?
- Müştəri məmnuniyyətinin əldə olunması və qorunması üçün peşəkar yanaşmanı üstün tutan idarə, müəssisə və təşkilatların əməkdaşları
- Müştəri ilə təmasda olan bütün vəzifə sahibləri və menecerlər
- Müştəri əlaqələri sahəsində yeni olan və özündə işi ilə bağlı lazımi səriştələri inkişaf etdirmək istəyənlər
Təlimin proqramı:
- Müştəri kimdir?
- Müştəri tipləri və gözləntiləri
- Xidmət prosesinə və müştəri məmnuniyyətinə təsir edən faktorlar
- Müştəri tələbatının öyrənilməsi üsulları
- Çətin müştərilərlə iş texnikaları
- Şikayətlərin idarə olunması metodları
- Müştəri xidmətinin hədəfləri
- Uğurun 3 əsas meyarı
- Xidmət prosesi / Müştəri xidmətinin görüş müddəti
- Müştəri xidmətində ən effektli yanaşma
- Stres və onu idarə etmənin yolları

Təlimin keçirilmə üsulları:

- Mini-mühazirə
- Diskussiya
- Məşğələlər
- Rol oyunları
- İştirakçılar üçün aktual olan konkret hadisə və vəziyyətlərin müzakirəsi
Təlimin müddəti:
2 gün/10 saat
Vacib: Hər bir təlim qoyulan hədəflər və əməkdaşlarınızın ehtiyacları nəzərə alınmaqla şirkətinizin ehtiyaclarına uyğunlaşdırılır.