Effektiv ünsiyyət bacarıqları

Effektiv ünsiyyət komanda işinin, qarşılıqlı münasibətlərin və ortaq məsuliyyətin təməlidir. Bunlar isə uğurlu biznesin/fəaliyyətin əsas səbəblərindəndir. İnsanlar işdə açıq şəkildə ünsiyyət qura bilmədikdə, bu hal real imkanların əldən verilməsinə, qazancın azalmasına və ruh düşkünlüyünə səbəb olur. Ümumiyyətlə, ünsiyyətini sağlam və konstruktiv quran insan həm özü anlaşıla, həm də digərlərini anlaya bilir. Ünsiyyətin məqsədi düşüncələrin, ideyaların və hislərin başqalarının başa düşəcəyi şəkildə ifadə edilməsidir. Latın dilində tərcümədə «communare» sözü “birləşdirmək” və ya “paylaşmaq” deməkdir. Yəni, təsirli ünsiyyət sizin söz ehtiyatınızdan çox, demək istədiklərinizin mənasını paylaşa bilmək qabiliyyətinizdən asılıdır. Beləliklə, həm özünüzə, həm də biznesinizə uğuru təmin etmək üçün ünsiyyət bacarıqalarınızı artırmağınız vacibdir. Komandamız sizin effektiv ünsiyyət üçün vacib olan 4 əsas bacarığı - dinləmək, inandırmaq, sual vermək və geridönüm etmək bacarıqlarını qazanmağınıza və onlardan istifadə üsullarına yiyələnməyinizə vəsilə olacaqdır.